בזמן שהמוושג "מערכות ניהול תוכן" יכול להיות בשימוש בצורות שונות ובתרחישים שונים, בשבילי מערכת ניהול תוכן היא תוכנית המאפשרת ליחיד לבצע משימות באתר, כאשר בעבר משימות אלו בוצעו על ידי אנשים טכניים בלבד. מערכת ניהול תוכן מאפשרת ליחיד, גם אם אינו מנוסה, להכניס ולעדכן את התכנים מתוך הדפדפן שלהם. בעוד שהדבר נראה פשוט, והוא כזה, יש מספר נושאים ופעולות הנדרשים בשלב התכנון וההכנה אשר מבוצעים עד אשר יעמוד לרשותכם מערכת ניהול תוכן העונה לצרכים שלכם. כאן אני נכנס לתמונהץ

אני רוצה מערכת ניהול תוכן! מה עלי לעשות?

לאחר שנבחן את הצרכים של האתר שלך, יחד נוכל לבחור את מערכת ניהול התוכן המתאימה לך. לאחר שנבחר את מערכת ניהול התוכן המתאימה לך נתחיל בהגדרת מפת האתר. מפת האתר היא בדיוק מה שהביטוי מבטא, המפה של האתר (אילו תפריטים יהיו לאתר ואלו תכנים יוצמדו אליהם). דבר חשוב לזכור לגבי מפת האתר שלכם שהיא מהווה את עמוד השידרה של האתר. אנו נארגן את הניווט באתר שלך בכדי להבטיח שהאלמנטים העיקריים והחשובים של האתר המבטאים את המסר אותו אתם רוצים להציג, אכן מספקים אותם בד בבד עם חווית ניוט טובה ופשוטה למבקרים (הלקוחות שלכם) באתר שלכם.

מערכת ניהול התוכן המועדפת עלינו

אנו מאמינים בנאמנות למוצר אשר מנצע מה שהוא אמור לבצע. יש לנו שתי בחירות למערכות ניהול תוכן: ג'ומלה ווורד-פרס.

ג'ומלה כמערכת ניהול תוכן טובה כמערכת כוללת. היא מספקת מבנה מובן ופשוט שקל להבין אותו. אם אתם רוצים לעשות משהוא באינטרנט ואתם רוצים שמערכת ניהול תוכן תעשה זאת, ג'ומלה הוא בחירה טובה של מוצר טוב וכמובן ג'ומלה היא תוכנה חופשית! זה נכון, מוצר חופשי, חינמי. זה מאפשר לכם להתרכז בתיכנון ובפיתוח של האתר שלכם כאשר רוב הפיתוח נעשה כבר ולכן נחסך לכם כסף רב!

וורד-פרס הינה מערכת ניהול תוכן פופולארית ביוק כמו ג'ומלה, וגם היא מערכת חופשית. השימוש הרחב שנעשה בוורד-פרס בכל העולם, עיקרו הוא כמערכת בלוגים. אנו יכולים לגרום למערכת זאת לעבוד עבורכם.

האם כבר בחרתם? צרו עמי קשר היום ונתחיל לעבוד על האתר החדש שלכם!

הדגמות

הדגמת ג'ומלה

בקרוב, הדגמת רכיבים ומודולים...